Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kőkirálynő kőszív nélkül

Kőkirálynő kőszív nélkül

A "Szeretlek" utáni rész

2021. októberében

2023. január 16. - Queen_of_the_Stones

Azt mondják, akik mondanak valamit,

embert bölccsé a sok idő alakít,

Szerintem ez nagy tévedés.

 

Hiába éltél majd' annyit, mint én,

gyerek vagy, fejletlen ösztönlény,

A sok idő önmagában kevés.

 

Önfegyelem és önfigyelem,

e kettő a két legfőbb elem,

Ami bölcsességet szül.

 

Nem gondolom, hogy bölcs vagyok,

de bennem vannak hajlamok,

Legalább valahol belül.

 

Te pedig őrjöngsz, más eszköz híján,

mindent felégetsz halált kiáltván,

Szórva szúrod a sebeket.

 

Még most is fáj és eszembe jut gyakran,

amiket mondtál rám; ostoba, haszontalan...

Köptél rám eleget.

 

 

És én mégis szerettelek, hogy rohadnál ketté.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://queenofthestones.blog.hu/api/trackback/id/tr6218027872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása