Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kőkirálynő kőszív nélkül

Kőkirálynő kőszív nélkül

Elrettentő példának jó lesz

2022. december 12. - Queen_of_the_Stones

Őszinte, teljes szívből kívánom

magamnak, hogy ezen a világon

többé ne szeressek embert, vagy

tarthassam meg a tényt örökké magamnak,

legyen plátói, tiszta érzés, élvezzem pusztán

társaságát, ne vágyjam, hogy szívvel húzzon hozzám,

mert ez mérgez mindig, hogy nem ismerek mást,

mint a mezítlen ego diktálta szabadon birtoklást,

érzek, ezért magaménak akarom tudni őt,

azaz nem, mert voltaképpen elmenekülök

még a halovány gondolat elől is.

Beteg vagyok. Ez valami lelki pestis.

Elborzaszt a szürkület, amivé lettem,

mi vezetett ehhez, pontosan melyik tettem?

Melyik ajtón nem léptem be jókor?

Sorsommal most melyik isten mókol?

Biztos van és lesz ennek értelme, persze,

közmondásnak kiváló a veszett fejsze nyele.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://queenofthestones.blog.hu/api/trackback/id/tr1918000536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása