Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kőkirálynő kőszív nélkül

Kőkirálynő kőszív nélkül

Határ

2022. december 28. - Queen_of_the_Stones

Ti mind akartok valamit,

de nem mind ugyanazt,

előjöttök, ott, itt, emitt,

és hozzátok a katyvaszt,

s bár sokszor úgy jöttetek,

hogy csak hoztunk és adnánk,

szótlanul ültem köztetek

és vártam, hogy lecsapjon ránk

az éhség, mert ez az, éhség és semmi más

és jött is titkos nyelven a várt vallomás:

nekem a lelked kell, nekem a tested,

nekem a tisztaságod, nekem a retked,

üres vagyok, segíts, tölts ki,

tele vagyok, feszít, önts ki,

de csak akkor, ha én akarom és kérem,

az értékedet is mindig így mérem,

tükröm legyél, mutass meg engem

- én pedig szántalak, szó nélkül mentem,

mert segíteni akartam, mert küldetésnek hittem,

de megtanultam végül, hogy nem ér ez lófaszt sem,

bár ma is mindig ott vagyok, ahol ott kell lennem,

de keresztjük, már tudom, nem az én keresztem,

kísérnem szabad csak, vezetnem soha,

így köszönthet rám a nyugalom kora.

A bejegyzés trackback címe:

https://queenofthestones.blog.hu/api/trackback/id/tr718012470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása